کد خبر : ۲۲۰۰۹۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ ساعت ۱۱:۵۴

فرمانده بسیج ادارات دزفول
از دیدارباخانواده های شهدا غافل نشوید

مقام معظم رهبری فرمودند «اگر این شهدا نبودند به حرم اهل بیت(ع) تعرض می‌شد». شهادت در غربت و دور کردن جبهه جنگ از مرزهای کشور از جمله ویژگی‌های شهدای مدافع حرم در دیدگاه رهبری است.

 از دیدارباخانواده های شهدا غافل نشوید

فرمانده بسیج ادارات شهرستان دزفول گفت:از خانواده های شهدا ؛ به ویژه شهدای مدافع حرم غافل نشوید.

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان)، بنقل ازروابط عمومی بسیج ادارات دزفول،سیدعزیزاله پژوهیده درحاشیه دیدارباخانواده شهیدعلیرضاحاجیوندقیاسی درگفت وگوباخبرنگارما با بیان اینکه مسیر شهادت همچنان به روی جوانان ما باز است، اظهار کرد: خون‌های پاک شهدا هدر نرفته و نخواهد رفت.

وی با اشاره به دیدار خانواده‌های شهدای مدافع حرم با رهبر انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «اگر این شهدا نبودند به حرم اهل بیت(ع) تعرض می‌شد». شهادت در غربت و دور کردن جبهه جنگ از مرزهای کشور از جمله ویژگی‌های شهدای مدافع حرم در دیدگاه رهبری است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با همه توان به صحنه آمده تا اساس اسلام را حذف کند، متذکر شد: «دشمن‌شناسی» پیام خون شهدا از صدر اسلام تا کنون و بعد از این است. ایستادن تمام‌قد در مقابل کفر، جان دادن در راه دین و اطاعت‌پذیری محض از ولی فقیه بدون مصلحت‌اندیشی وصیت شهدا به ماست.

فرمانده بسیج ادارات شهرستان دزفول درادامه افزود: شهدای مدافع حرم، ایرانیان را در جهان اسلام سربلند کردند.

وی اظهار کرد: آسودگی خاطر ملت ایران در داخل مرزهای سرزمینی شان مرهون جانفشانی های این عزیزان در خارج از مرزهاست.

پژوهیده گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری هم فرمودند، اگر این شهدا مبارزه نمی کردند، دشمن ممکن بود به داخل کشور بیاید و آنگاه ناگزیر بودیم در سایر استان ها ی کشوربا آنان بجنگیم.

وی درپایان اظهار کرد: همه ملت ایران مدیون شهدای مدافع حرم هستند، چرا که این بزرگواران برای دفاع از انقلاب و میهن اسلامی، جان عزیز خود را در طبق اخلاص نهاده و کیلومترها دور از خانواده و خاک وطن، غریبانه در مبارزه با کفر و تروریسم به شهادت رسیدند.

شهید والامقام مدافع حرم؛ شهیدعلیرضا حاجیوندقیاسی از بسیجیان غیور و رشید ادارات شهرستان دزفول در دفاع از کیان مسلمین و شیعیان امیرالمومنین(ع) در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب ها: سید عزیزاله پژوهیده